Příběh jednoho zamilovaného páru

, , Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Příběh jednoho zamilovaného páru

Byli dva mladí lidé, ona krásná mladá štíhlá talentovaná a vzdělaná, on krásný mladý talentovaný vzdělaný a při těle. Setkali se na vysoké škole ekonomické a zamilovali se do sebe. Ona se velmi zajímala o zdravý životní styl, aby si udržela svou štíhlou postavu, on proto, že potřeboval pár kilo či spíše pár desítek kilogramů shodit. Začali se tedy zajímat o různé zdravé alternativy, které by zároveň byly snadné na přípravu. Tedy vlastně takové bio polotovary ze stoprocentně přírodních produktů. Zkoušeli experimentovat a on shodil 25 kilogramů. Napadlo je, že by nebylo vůbec špatné se pokusit s těmito výrobky na trh. Jakoby podobných firem nebylo dost. Ano na trhu je mnoho produktů, ale přijít s něčím zdánlivě tak jednoduchým a přitom dokonale vyváženým, to už není zase tak úplně snadné.
 zvláštní nádoba

A tak začali s podnikáním

A dva mladí lidé se rozhodli začít s podnikáním. Rodiny na obou stranách lomili rukama a prosili, aby se vzpamatovali, že podnikat se zdravou výživou je naprosto šílené, protože lidé nechtějí jíst zdravěji a nechtějí do zdravé stravy investovat peníze. Naši mladí se nenechali odradit, vzali úspory, vzali vysoký úvěr a koupili polozřícenou továrnu v lesích. Rok trvalo, než se výroba mohla rozjet. Velkou přípravu věnovali designu dóz a pečlivému výběru dodavatelů. Začínali jako jediní zaměstnanci své firmy. V současné době mají mnohomiliónové obraty a zboží se úspěšně etablovalo jak na českém trhu, tak v zahraničí, toho času je to 18 zemí.
zelená šťáva
Toto není pohádka, to je realita. Jedná se o příběh mladých českých manželů, kteří věřili svému snu a dokázali ho precizně a profesionálně dovést až do cíle. Ačkoli nepochybně nové cíle mají před sebou.
Je to příběh, který se určitě může stát inspirací pro kohokoli z Vás. Pokud máte dobrý podnikatelský záměr a skvělou přípravu, určitě dosáhnete svého, i když zadarmo to samozřejmě nebude.

Příběh jednoho zamilovaného páru
4.4 (87.5%)16